گام مشترک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش

به گزارش تابناک به نقل از سایپانیوز، محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکت‌های سایپا و ایرانخودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.
او افزود: اولین گام در عملیاتی شدن اتحاد استراتژیک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش دو خودروساز ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایرانخودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایت‌مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص عرضه لوازم یدکی در نمایندگی‌های سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
 

  • 5 سپتامبر 2022
  • majidAdmin
https://imjavaheri.ir/?p=2229
لینک کوتاه مطلب:
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " جواهری " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.