نویتکس؛ نماد ارتقای کیفی محصولات شوینده!!

نویتکس؛ نماد ارتقای کیفی محصولات شوینده!!

نویتکس؛ نماد ارتقای کیفی محصولات شوینده!!

احتمالا تبلیغات نویتکس بر روی بیلبوردهای اتوبان‌های تهران توجهتان را جلب کرده است. یک تبلیغ کاملا مدرن که به دور از تمام شلوغ‌بازی‌های مرسوم در این حوزه، تلاش دارد مهمترین ویژگی محصولاتش یعنی تفاوت را به رخ بکشد.
همه محصولات در یک زمینه ساده با رنگ سرمه‌ای قرار گرفته اند و برخلاف شیوه مرسوم بین بقیه تولیدکنندگان که تلاش می‌کنند با توصیفات اغراق‌‌آمیز، غیرواقعی و گاهی فریبنده جلب توجه کنند، فقط یک پیام کوتاه، مختصر و مفید را منتقل می‌کنند: به احترام پاکیزگی.
برند نویتکس به عنوان یکی از برترین‌های محصولات بهداشتی و نظافتی ایران، با فرمولاسیون منحصر به فرد محصولات و تمرکز بر عرضۀ کالاهایی در حوزۀ نظافت خانگی، بهداشت فردی، شسشتو و مراقبت از پوشاک، در تلاش است تا معنای جدیدی به دو واژۀ «کیفیت» و «نوآوری» بخشیده و در مسیر سلامت، با شما همگام باشد. 
کیفیت بالا و استفاده از فناوری‌های جدید در تولید محصولات، نویتکس را از سایر رقبا متمایز کرده است و مخاطب با یکبار استفاده از محصولات، آن را جایگزین سایر برندهای این حوزه خواهد کرد.
نویتکس زمان زیادی صرف کرده است تا ظروف و بطری محصولاتش در عین زیبایی، کاربردی نیز باشند. به عنوان مثال طراحی بطری مایع ظرفشویی نویتکس به گونه‌ای است که در حین استفاده با دست یا دستکش کفی، سر نخورد و از دست رها نشود.
استفاده شجاعانه و بلندپروازانه نویتکس از رایحه‌‌های جدید مثل تمشک و گریپ‌فروت نیز قابل توجه است. همچنین مایع دستشویی نویتکس در چهار رایحه متفاوت تولید شده است. بطری زرد با رایحه صندل و سدر، بطری زرد با رایحه عطر پرالین و مشک، بطری قرمز با رایحه چوب و میوه‌های شرقی، بطری بنفش با رایحه عطر وانیل و چوب سرو.
تأکید ویژۀ برند novitex بر ایرانی بودن ، حفاظت از محیط زیست و پرهیز از تابوهای جنسیتی در استفاده از محصولات بهداشتی و نظافتی از دیگر مواردی هستند که دایرۀ طرفداران آن را روز به روز گسترده‌تر می‌کنند.
مزایای تولیدات برند novitex
از مهم‌ترین مزایای محصولات نویتکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه؛
قدرت شستشو، لکه‌بری و پاکیزگی بالا؛
شستشوی آسان؛
قیمت مناسب و مقرون به صرفه؛
تنوع بی‌نظیر؛
طراحی منحصر به فرد و جذاب؛
استفاده از رایحه‌های دلچسب؛
سازگار با محیط زیست.

امروز، روز تغییر است!
یکی از چالش‌های اغلب افراد در زمینۀ حفظ نظافت منزل و بهداشت فردی، انتخاب برندی مناسب است که علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالای محصولات خود، به جذابیت طراحی و تنوع رایحۀ آن‌ها نیز توجه داشته باشد.
در این میان، برندی همچون نویتکس با 31 شعبۀ فعال در استان‌های سراسر کشور، جای خود را در قلب خانه‌داران و دوست‌داران پاکیزگی باز کرده است. بنابراین محصولات نویتکس را می‌توان از تهران تا هرمزگان، از آذربایجان غربی تا سیستان و بلوچستان و از خراسان تا خوزستان پیدا کرد.
 

    نظرات بسته شده اند