مزایای اخذ پاسپورت دوم

مزایای اخذ پاسپورت دوم

مزایای اخذ پاسپورت دوم

دومینیکا یک کشور جزیره‌ای در دریای کارائیب است که پایتخت آن نیز شهر روسو است. پاسپورت دومینیکا به دلیل مزایای زیادی که داراست بسیار مورد استقبال قرار گرفته و افراد بسیاری در ایران نسبت به اخذ پاسپورت دوم برای این کشور ابراز تمایل کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.
استقلال دومینیکا از بریتانیا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ اعلام شد. این کشور به دلیل طبیعت بکر و بسیار منحصر به فردی که دارد، به جزیره طبیعت حوزه دریای کارائیب معروف شده است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و شمال مارتینیک قرار دارد و دارای 750 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 70 هزار نفر جمعیت است. مردم این کشور به طور رسمی به زبان انگلیسی گفتگو می‌کنند، در عین حال زبان‌های دیگری مانند کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جزئیات بیشتر درباره کشور دومینیکا
بر اساس دیدگاه زمین‌شناسی، این کشور یک جزیره بسیار جوان محسوب می‌شود و به نوعی جوان‌ترین جزیره در منطقه آنتیل است. به همین دلیل شما می‌توانید آتشفشان‌های فعال و همچنین دریاچه جوشان را در کنار طبیعت بکر و منحصر به فردی که این کشور داراست را ببینید.
شرایط و مزایای دریافت پاسپورت دوم دومینیکا
شما این امکان را دارید که پاسپورت دومینیکا را نیز دریافت کنید تا بتوانید از مزایای‌ آن استفاده کنید. با دریافت شهروندی این کشور، بدون نیاز به مهاجرت و یا سرمایه گذاری‌ در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا، میتوانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.  یکی دیگر از مزایای پاسپورت دومینیکا اعمال معافیت‌های مالیاتی در این کشور است. ضمن اینکه امکان دریافت پاسپورت برای تمامی اعضای خانواده وجود دارد و حتی می‌توان شهروندی را به نسل‌های بعدی نیز انتقال داد. دریافت شهروندی این کشور نیازی به مدرک زبان ندارد و می‌توان آن را به صورت غیرحضوری نیز دریافت کرد.

مزایای اخذ پاسپورت در دومینیکا
اگر پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید، می‌توانید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. در این صورت دیگر مجبور نخواهید بود برای مواردی مانند سرمایه، هدیه‌، ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه خود، مالیات پرداخت کنید. از سوی دیگر با داشتن پاسپورت دومینیکا، راحت‌تر می‌توانید ویزا کشورهایی مانند آمریکا یا کانادا را دریافت کنید.
 
نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا
برای دریافت پاسپورت دومینیکا شما باید 4 مرحله را انجام دهید. در گام اول باید یک نماینده معتبر انتخاب کنید. در این زمینه می‌توانید به همکاران ما در شرکت شریف تریپ مراجعه کنید، چرا که این شرکت نماینده رسمی دولت دومینیکا در ایران است. در گام دوم باید تمامی مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و فرم‌های مربوطه را نیز پر کنید. پس از آن شرکت شریف تریپ مراحل مربوط به اعتبارسنجی مدارک شما را انجام و مدارک را به دولت دومینیکا ارسال می‌کند.
در گام سوم درخواست شما بررسی و سپس گزارش آن از طریق نماینده مجاز یعنی شرکت شریف تریپ به شما داده می‌شود. در گام نهایی نیز شما باید مبالغ مورد نیاز برای این کار را پرداخت کنید تا گواهی شهروندی و پاسپورت شما صادر شود.
شرکت شریف تریپ
اگر شما نیز قصد دریافت شهروندی دومینیکا را دارید و می‌خواهید عنوان شهروندی دوم این کشور را به دست آورید، می‌توانید از همکاران ما در شرکت شریف تریپ کمک بگیرید. شرکت شریف تریپ در زمینه مشاوره در اخذ شهروندی کشور دومینیکا فعالیت دارد. این شرکت می‌تواند بهترین خدمات را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد و در سریع ترین زمان ممکن شهروندی دومینیکا را برای شما اخذ کند.

کلام آخر
شرکت شریف تریپ با داشتن چندین سال تجربه در زمینه اخذ شهروندی دومینیکا، نسبت به ارائه خدمات گوناگون در این زمینه اقدام می‌کند. ضمن اینکه این خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود و در عین حال قیمت ارائه این خدمات بسیار مناسب و مطلوب است که همین امر باعث شده است این شرکت مشتریان بسیاری را در طول سال جذب کند.
 
انتهای رپرتاژ آگهی/ 
 

    نظرات بسته شده اند