انجام نظرسنجی با هدف ارتقای کیفی محصولات/ افزایش عاملین فروش قطعات به منظور دسترسی مشتریان سایپا به قطعات اصلی/ برنامه ریزی جهت حضور قدرتمند در بازار خدمات پس از فروش و افتر مارکت/ فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو

انجام نظرسنجی با هدف ارتقای کیفی محصولات/ افزایش عاملین فروش قطعات به منظور دسترسی مشتریان سایپا به قطعات اصلی/ برنامه ریزی جهت حضور قدرتمند در بازار خدمات پس از فروش و افتر مارکت/ فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، غلامرضا دفتری با اشاره به حضور سایپا در نمایشگاه های تخصصی خودرو پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع بیماری کویید گفت: در شیراز یکی از نمایشگاه های خوب کشور در حوزه صنعت خودرو برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا هم همواره سعی داشته حضوری قدرتمند در این نمایشگاه داشته باشد تا با دریافت نظرات مشتریان در خصوص محصولات، بتوان در این زمینه تلاش و عملکرد مناسبی انجام داد.
او افزود: گروه سایپا در هر نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی با حضور محصولات جدید و قوی تر حضور خواهد یافت و با برگزاری تست خودروهای جدید، کارکلینیک های متنوع با حضور مشتریان و انجام نظرسنجی به دنبال دریافت نظرات و شناخت نقاط قوت و ضعف به منظور ارتقای کیفیت محصولات است.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در چند سال اخیر و به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان، تولید محصولات کاهش یافت و به منظور توزیع عادلانه خودرو، فروش خودرو بر اساس قرعه کشی انجام شد و فعلا برای فروش خودرو در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه ها برنامه ای نداریم.
او گفت: با توجه به افزایش تیراژ تولید محصولات گروه سایپا و جمع آوری خودروهای ناقص و کاهش شدید تعهدات گروه سایپا، وزارت صمت با خارج کردن تمامی خودروهای این گروه خودروساز از طرح قرعه کشی موافقت کرده و لذا از 25 تیرماه ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می شود و برای نمایشگاه های بعدی جهت عرضه خودرو در آن به منظور ایجاد شرایط فروش برنامه ریزی خواهیم داشت.
دفتری با اشاره به اینکه در تحریم صورت گرفته علیه کشور عزیزمان متاسفانه دربرهه ای از زمان، در تامین بعضی از قطعات های تک دچار مشکل بودیم که خوشبختانه با همکاری شرکت های قطعه ساز و تامین کنندگان داخلی و همراهی شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.
او با بیان اینکه در نظر داریم با قدرت بیشتری در حوزه خدمات پس از فروش و افتر مارکت حضور داشته باشیم، افزود: به منظور دسترسی بهتر مشتریان به قطعات اصلی و دریافت خدمات، در حال افزایش عاملین فروش قطعات و ارائه خدمات هستیم تا بر اساس استانداردهای تعریف شده شرکت سایپا یدک بتوانیم در این حوزه تعداد عاملین را افزایش داده تا مشتریان محترم در سراسر کشور دسترسی بهتری به قطعات اصلی داشته باشند.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با بیان اینکه شاهین خودرو استراتژیک گروه سایپا است و برنامه های ویژه ای برای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو در نظر قرار گرفته شده، افزود: با توجه به افزایش تولید هر محصول و احساس نیازی که ایجاد می شود تعداد نمایندگی های تخصصی آن افزایش داده می شود و برای خودرو شاهین که برنامه تولید 60 هزار دستگاه در برنامه امسال وجود دارد هم خدمات ویژه ای جهت آموزش تخصصی تعمیرکاران نمایندگی ها و تامین قطعات و عرضه به بازار از طریق شبکه نمایندگی ها و عاملین فروش قطعات گروه خودروسازی سایپا در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.