عنابستانی: مخالف استیضاح وزیر صمت هستم

عنابستانی: مخالف استیضاح وزیر صمت هستم

عنابستانی: مخالف استیضاح وزیر صمت هستم

علی اصغر عنابستانی در گفت وگو با  فارس با اشاره به طرح درخواست استیضاح وزیر صمت در مجلس، بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت موجود را بررسی کنیم همه معتقد هستیم که وضعیت خوبی حاکم نیست، شخص وزیر نیز به این موضوع اذعان دارد اما اگر مسیر در حال طی شدن را ارزیابی کنیم از نظر بنده وزارت صنعت، معدن و تجارت مسیر غلطی را طی نمی کند. مسیر ما در حوزه صنعت و خودرو قابل قبول است. 
وی در ادامه اظهار کرد: اما در قسمت بازرگانی وزارت صمت که به وضعیت بازار باز می گردد نقدهای جدی وجود دارد. البته باید در نظر گرفت که وزیر صمت در وضعیت آشفته ای سکان این وزارتخانه را در دست گرفت.از نظر بنده باید مهلت بیشتری به وزیر صمت داده شود. 
 این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  وزارت صمت در دولت گذشته در طول ۴ سال نزدیک به ۴ وزیر عوض کرد. شرایط کشور نیز در حوزه بازار، تولید و صنعت آشفته است. باید به این وزارتخانه مهلت داد تا در شرایط ثبات مدیریت روبه جلو حرکت کند. 
وی در پایان تاکید کرد: برنامه هایی که وزیر صمت دارد خوب است. بعضا ایرادهایی در مسیر اجرا دارد که باید کمک کنیم این ایرادات مرتفع شود. در مجموع از نظر بنده اقدام برای استیضاح وزیر صمت زود بوده و بنده مخالف استیضاح وزیر صمت هستم. 

    نظرات بسته شده اند