«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری«آوا»، بازوی دیجیتال بانک ایران زمین نیز با توضیح از زمان رونمایی بانک فردا اعلام کرد: ما چندین بار ارائه اپلیکیشن به صورت عمومی را به تعویق انداختیم و این موضوع صرفا از حساسیت‌های مجموعه “های وب” و “بانک ایران زمین” ناشی شده است تا بتوانیم در فاز آزمایشی کلیه ایرادها را رفع کنیم و حالا مطمئن هستیم که در این مرحله پلتفرم خوبی را برای کاربران آماده کرده‌ایم.
ریاضتی همچنین تاکید کرد که «فردا» به هیچ عنوان در پی بالابردن آمارها و نشان دادن نمودارها نیست و حتی اگر با کاربران محدودتری کار کند تمرکز خود را بر ارائه سرویس‌ کامل، اما به مشتری واقعی گذاشته است.
وی در این زمینه گفت: ملاک توسعه برای ما آمار تعداد کاربران و میلیون‌ها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح می‌دهیم با شتاب بازیگر اول و دوم این حوزه نباشیم، اما آهسته و پیوسته مفهوم واقعی نئوبانک را به مخاطبان ایرانی برسانیم. در حقیقت بانک ایران زمین و های‌وب در کنار هم و به کمک ترکیب باشگاه مشتریان می‌خواهند منافع و فروش خود را بیشتر کنند و به طور طبیعی این موضوع کاربران را نیز ذینفع می‌کند و منافع دوطرفه مشتریان را مهیا می‌سازد.
مدیرعامل شرکت آوا افزود: در حال حاضر براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین توافق انجام شده با شریک تجاری‌مان بانک هوشمند فردا و حداقل با دو مجموعه دیگر که در حوزه‌هایی مختلف فعال هستند به زودی همانند مجموعه هلدینگ های‌وب از دو نئوبانک جدید تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.

    نظرات بسته شده اند