«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

امین رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری«آوا»، بازوی دیجیتال بانک ایران زمین نیز با توضیح از زمان رونمایی بانک فردا اعلام کرد: ما چندین بار ارائه اپلیکیشن به صورت عمومی را به تعویق انداختیم و این موضوع صرفا از حساسیت‌های مجموعه “های وب” و “بانک ایران زمین” ناشی شده است تا بتوانیم در فاز آزمایشی کلیه ایرادها را رفع کنیم و حالا مطمئن هستیم که در این مرحله پلتفرم خوبی را برای کاربران آماده کرده‌ایم.
ریاضتی همچنین تاکید کرد که «فردا» به هیچ عنوان در پی بالابردن آمارها و نشان دادن نمودارها نیست و حتی اگر با کاربران محدودتری کار کند تمرکز خود را بر ارائه سرویس‌ کامل، اما به مشتری واقعی گذاشته است.
وی در این زمینه گفت: ملاک توسعه برای ما آمار تعداد کاربران و میلیون‌ها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح می‌دهیم با شتاب بازیگر اول و دوم این حوزه نباشیم، اما آهسته و پیوسته مفهوم واقعی نئوبانک را به مخاطبان ایرانی برسانیم. در حقیقت بانک ایران زمین و های‌وب در کنار هم و به کمک ترکیب باشگاه مشتریان می‌خواهند منافع و فروش خود را بیشتر کنند و به طور طبیعی این موضوع کاربران را نیز ذینفع می‌کند و منافع دوطرفه مشتریان را مهیا می‌سازد.
مدیرعامل شرکت آوا افزود: در حال حاضر براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین توافق انجام شده با شریک تجاری‌مان بانک هوشمند فردا و حداقل با دو مجموعه دیگر که در حوزه‌هایی مختلف فعال هستند به زودی همانند مجموعه هلدینگ های‌وب از دو نئوبانک جدید تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.

  • 17 می 2022
  • majidAdmin
https://imjavaheri.ir/?p=1079
لینک کوتاه مطلب:
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " جواهری " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.