بهمن با اعلام قیمت‌‌های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

بهمن با اعلام قیمت‌‌های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

بهمن با اعلام قیمت‌‌های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

قیمت‌های جدید کامیون امپاور (BD500) به عنوان قوی‌ترین و مدرن‌ترین کشنده ساخت کشور و کامیون های پیشرفته فورس ۶ و 5/8 تن (همراه با اتاق خواب و کابین بسیار راحت و مدرن) برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
بر اساس اعلام شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از  4200تومان به 25000 تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و همچنین افزایش پایه دستمزد نيروی انسانی در سال جاری به بیش از 50 %، بهمن دیزل کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود به شرح ذیل اعلام کرد‌.

محصول

قیمت بدون ارزش افزوده (میلیون تومان)

کامیون کشنده امپاور

2.899.082.569

کامیون فورس 6 تن

899.082.569

کامیون فورس 6 تن (کابین خواب دار)

935.779.817

کامیون فورس 8.5 تن (کابین خواب دار)

990.825.688

گفتنی است کامیون کشنده امپاور قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است و دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می باشد. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF آلمان است. ضمن تجهیز به قوای محرکه بی نظیر، از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… اشاره کرد. کامیون های فورس نیز با دارا بودن کابین بسیار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و 5/8 تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره‌مند است که در دو  نوع خواب‌دار و بدون جای خواب تولید و آماده عرضه به بازار است.

    نظرات بسته شده اند