قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱/ افت اندک دلار در صرافی‌ها

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱/ افت اندک دلار در صرافی‌ها

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱/ افت اندک دلار در صرافی‌ها

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که امروز نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ رسمی پوند ۱۸۴ ریال و یورو ۱۱۹ ریال کاهش یافت. 
به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه 30 فروردین ماه 1401) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 25028 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 25280 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز کاری قبل، 46 تومان کاهش نرخ دارد.
همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28332 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 12 تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ 28617 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.
نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه‌شنبه، ۳۰ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی پوند ۱۸۴ ریال و یورو ۱۱۹ ریال کاهش یافت. در این روز نرخ رسمی ۷ ارز افزایشی و ۳۳ ارز هم کاهشی بود که نرخ رسمی ۶ ارز دیگر هم ثابت ماند. هر دلار آمریکا ۴۲‌ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۶۷۶ ریال و یورو ۴۵ هزار و ۴۱۳ ریال ارزش‌گذاری شد. برپایه این گزارش، هر فرانک سوییس ۴۴ هزار و ۴۷۸ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۷۷ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۷۴۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۹۰ ریال، روپیه هند ۵۵۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

همچنین در این روز دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۵۹۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار ۶۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۳ هزار ۱۲۶ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۵۶ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال تعیین قیمت شد. هر دلار کانادا ۳۳هزار و ۲۷۷ ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۲۸ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲‌ هزار و ۸۵۷ ریال، لیر ترکیه ۲ هزار و ۸۶۷ ریال، روبل روسیه ۵۰۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۶۶ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال قیمت‌گذاری شد.
قیمت دلار استرالیا هم امروز ۳۰ هزار و ۸۷۸ ریال، سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۴۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار و ۸۰۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا یک هزار و ۲۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۰۲ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۹۳۸ ریال و دینار لیبی ۸ هزار و ۸۶۷ریال تعیین شد.
امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۸۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۴ هزار و ۶۱۱ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۷۶ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۴ هزار و ۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۴۷۰ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۴۱ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌ هزار و ۹۲۶ ریال، افغانی افغانستان ۴۷۹ریال، روبل جدید بلاروس ۱۲ هزار و ۶۹۹ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۳۵۹ ریال، سامانی تاجیکستان ۳ هزار و ۳۶۷ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۹ ریال قیمت خورد.

    نظرات بسته شده اند