نیروی انسانی متعهد عامل پیشرفت بانک ایران زمین

نیروی انسانی متعهد عامل پیشرفت بانک ایران زمین

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب منطقه با اشاره به عملكرد شعب در سال 1400 از تلاش هاي صورت گرفته و زحمات همه همكاران تقدير كرد و گفت: در سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم با افزایش تعداد کارابران خدمات بانکداری الکترونیک به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با تجربه ای متمایز از خدمات بانکی بهرمند شوند.
مدير شعب استان برنامه ريزي منسجم و بكارگيري همه ابزارها و امكانات و استفاده از توان كليه همكاران را راهی برای رضایت مشتریان و پیشرفت بانک بیان کرد و از همکاران خواست از همين ابتداي سال با توجه به جوان گرایی صورت گرفته، جهت دستیابي به اهداف بانک و افزايش سهم بازار کوشا باشند.
مدیر شعب استان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه یک سازمان را نیروی انسانی با شاخصه های تعهد، تخصص، سالم ،کارآمد و دلسوز برشمرد و آمیختگی آن را با پیشرفت و تکنولوژی موثر در نیل به اهداف سازمانی عنوان کرد.

مطالب مشابه
برچسب ها

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.