امنیت و زیبایی در کنار هم با قفل های هوشمند ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص امنیت و زیبایی قفل های هوشمند در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در این زمینه در مواقع نیاز انتخاب بهتر و هوشمندانه تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کد خبر: ۱۱۱۲۴۷۶ تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ – ۱۴:۴۲ 06 April 2022

امنیت و زیبایی در کنار هم با قفل های هوشمند                                                                                               ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص امنیت و زیبایی قفل های هوشمند در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در این زمینه در مواقع نیاز انتخاب بهتر و هوشمندانه تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.                                                                                                               کد خبر:                      ۱۱۱۲۴۷۶                                                                                                   تاریخ انتشار:                                   ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ – ۱۴:۴۲                  						06 April 2022

امنیت و زیبایی در کنار هم با قفل های هوشمند ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص امنیت و زیبایی قفل های هوشمند در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در این زمینه در مواقع نیاز انتخاب بهتر و هوشمندانه تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کد خبر: ۱۱۱۲۴۷۶ تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ – ۱۴:۴۲ 06 April 2022

قفل ها یکی از اصلی ترین و اساسی ترین لوازم برای محافظت از مال و منزل افراد به شمار می روند. از دیرباز تا کنون استفاده از قفل ها کاربردها و طرفداران مختلفی داشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن فناوری قفل های جدید ساخته و تولید شدند. این قفل ها، قفل هوشمند نام دارند. قفل های هوشمند انواع مختلف و متفاوتی دارند. با وجود این قفل ها افراد می تواند به سادگی لوازم و وسایل گرانبنها و ارزشمند خود را در منزل و گاو صندوق قرار داده و به کار خویش مشغول شوند. 

درباره قفل های هوشمند
دستگیره دیجیتال و قفل های هوشمند از موارد امنیتی پرطرفدار در میان افراد می باشند. این نوع قفل دارای تنوع بسیار بالایی است که هر کدام دارای ظاهری متفاوت و کارکردی خاص می باشد. عملکردهای این قفل های هوشمند به طریق گوناگون نظیر اثر انگشت، کارتی، کنترل از راه دور و اتصال به تلفن همراه، رمزی، دارای حسگر چشم، تشخیص چهره و ….می باشد. استفاده و به کارگیری این قفل ها ظهری لوکس و زیبا به ساختمان و محیط منزل می بخشد. علاوه بر این زیبایی ظاهری نیز با توجه به ویژگی هایی که قفل های هوشمند و دیجیتال دارند، امنیتی چندین برابر نسبت به قفل های قدیمی و کلیدی برای افراد و ساختمان ها به همراه دارند.
علت امنیت بالاتر قفل های هوشمند در چیست؟
ویژگی ها و خصوصیات قفل های هوشمند از جمله علت هایی است که آن را به یکی از قفل ها با امنیت بسیار بالا تبدیل نموده است. از این ویژگی ها را می توان وجود آلارم هشدار بحرانی- امنیتی این قفل ها، ظاهر زیبا،طول عمر باطری، کنترل از راه دور، کلید مهمان، عملکرد خودکار، ضد آب بودن و …. دانست. که در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.
وجود آلارم ضد سرقت و آلارم ضد حریق در قفل های هوشمند
آلارم یا هشدار ضد سرقت به این معنا است که این قفل های هوشمند اجازه ورود غیر مجاز و عبور افراد متفرقه و غریبه را به داخل ساختمان نمی دهد و در صورت مواجه شدن با آن شروع به هشدار و زدن آلارم می شود. . امنیت و طراحی قفل های هوشمند به این صورت است که اگر شخص یا سارقی برای چند بار رمز ورود را اشتباه وارد کند و یا ضربه ای به درب وارد کند، صدای هشدار و آلارم آن فعال شده و سایرین را از ورود غیر مجاز آگاه می سازد. آلارم ضد حریق نیز در این قفل ها تعبیه شده که به منظور تشخیص حرارت بالا و آتش سوزی بوده و در صورت مواجه شدن با آن اجازه اقدام به موقع را به افراد می دهد.
عملکرد خودکار و قفل اتوماتیک هوشمند
قفل اتوماتیک و عملکرد خودکار از دیگر ویژگی های قفل هوشمند است که سبب افزایش امنیت این قفل ها می شود به این صورت عمل می کند که در زمان بستن درب به صورت اتوماتیک و خودکار پس از چند ثانیه قفل می شود. این ویژگی به خصوص برای افرادی که عادت به فراموشی قفل کردن درب پس از خروج از منزل را دارند، بسیار کاربردی می باشد.
همچنین برای برقراری امنیت بیشتر در مواقعی که شخصی در کنار شما ایستاده و شما دوست ندارید تا او از رمز و قفل درب شما مطلع شود، می توانید بدون انجام کاری با بستن درب آن را رها کنید تا قفل به صورت اتوماتیک عمل کرده و امنیت را برای ساختمان برقرار سازد. 
گزارش گیری و کنترل از طریق قفل هوشمند     
یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ها و خصوصیات قفل های هوشمند که بیشتر برای کارفرمایان و ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و هتل ها کاربرد دارد، گزارش گیری و کنترل این قفل ها می باشد. کارفرمایان به راحتی از طریق این خصوصیت قفل های هوشمند ورود و خروج کارمندان را کنترل نموده و می توانند برای آن محدودیت هایی اعمال نمایند. این قفل های هوشمند برای این مکان ها و ساختمان ها نیز دارای تنوع بسیار بالایی هستند که قفل کارتی هتلی نمونه از آن ها می باشد.
استفاده از ریموت و آیفون
یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات قفل های هوشمند که آن ها را متمایز از قفل های قدیمی نموده و امنیت بیشتری را علاوه بر زیبایی ظاهری برای ساختمان به ارمغان می آورد، ریموت کنترل است. این نوع قفل کاربردهای مختلفی داشته و در فضاها و مکان های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
به عنوان مثال در مطب پزشکان با ورود هر فرد و به صدا در آمدن زنگ در دیگر نیاز نیست تا منشی بلند شده و شخصاً درب را برای وی باز و بسته نماید، بلکه با استفاده از یک ریموت کنترل می تواند ورود و خروج افراد را کنترل نماید.
همچنین در طلافروشی ها به منظور برقراری امنیت بیشتر و ایمنی بالاتر از قفل های هوشمند ریموت دار استفاده می نمایند. این قفل ها این امکان را به شخص می دهد تا ورود و خروج افراد را کنترل نموده و از ورود غیر مجاز افراد به داخل مغازه جلوگیری نماید.
منبع تغذیه قفل های هوشمند
قفل های هوشمند دارای منبع تغذیه های مختلفی هستند برخی از آن ها از طریق باطری و برخی دیگر با برق عمل می کنند. باطری های مورد استفاده برای این قفل های هوشمند نیز در دو نوع قلمی و شارژ لیتیومی می باشد. در نوع دوم باطری ها دیگر نیاز به خرید مجدد باطری نیست و با هر بار خالی شدن آن می توان به راحتی آن را شارژ نموده و مورد استفاده قرار داد.
همچنین این قفل های هوشمند دارای منبع تغذیه اضطراری نیز می باشند که در دو نوع باطری کتابی و پاوربانکی تولید می شود. البته این قفل ها دارای آلارم هشدار برای اتمام باطری می باشند اما منبع تغذیه اضطراری برای مواقعی است که شخص به آلارم باطری توجهی نکرده و عملکرد دستگاه دچار اختلال گشته است و به وسیله این منبع تغذیه اضطراری می توانید باطری قفل هوشمند را به صورت موقت شارژ نمایید. 
ضد آب بودن قفل های هوشمند
از دیگر خصوصیات قفل های هوشمند، ضد آب بودن آن است. این ویژگی نیز به خصوص برای مکان هایی نظیر استخر بسیار کاربرد دارد و به راحتی می تواند امنیت را برای ساختمان و کمد استخرها به همراه داشته باشد. قفل های هوشمند علاوه بر قسمت های فیزیکی دارای قسمت های پیچیده و حساس الکترونیکی دیگری نیز می باشند.
ضد آب بودن این قفل ها این امکان را می دهد تا قفل های هوشمند در هر آب و هوایی بتوانند عملکرد مناسب و خوبی داشته و مقاوم باشند و از این طریق امنیت و ایمنی را برای اشخاص به ارمغان بیاورند. اما باید بدانید برای داشتن کیفیت خوب و اصلی بودن کالای خود آن را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده خریداری نمایید تا با اطمینان خاطر بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
روش ها و تنوع بسیار بالای عملکرد قفل های هوشمند
یکی دیگر از ویژگی های قفل هوشمند که امنیت آن را نسبت به قفل های قدیمی و کلیدی بسیار بالا می برد، وجود تنوع زیاد عملکرد آن و اجرای چند نوع عملکرد به صورت همزمان است. از انواع طریقه باز و بسته شدن قفل های هوشمند می توان به اثر انگشت، استفاده از کارت، استفاده از رمز، کنترل از راه دور و سیستم تشخیص چهره است. قفل های هوشمند قبال اتصال به وای فای و تلفن همراه می باشند.
این ویژگی به افراد اجازه می دهد تا به راحتی ورود و خروج و باز و بسته شدن درب ورودی را از راه دور و از طریق تلفن همراه خود کنترل نمایید و در صورت مشاهده فرد مشکوک و یا اتفاق خاصی سریع عمل کرده و از یک حادثه بد جلوگیری نمایند.

جمع بندی نهایی
همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، قفل های هوشمند نوعی از قفل های مدرن و لوکس می باشند که استفاده از آن ها در ساختمان ها علاوه بر این که ظاهری زیبا و مدرن به ساختمان می بخشد، امنیتی چندین برابر نسبت به قفل های قدیمی و معمولی برای آن به همراه دارد.
اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم آن است که این قفل ها را از چه برند و فروشگاهی تهیه می نماییم. شرکت های مختلفی در زمینه واردات و فروش تجهیزات هوشمند فعالیت می نمایند که با انتخاب بهترین و شناخته شده ترین آن ها می توانید با اطمینان و آسودگی خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
https://adaklock.com/
 
انتهای رپرتاژ آگهی/

    نظرات بسته شده اند