قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۶ فروردین۱۴۰۱/ نوسان شاخص ارزی در کانال ۲۵

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۶ فروردین۱۴۰۱/ نوسان شاخص ارزی در کانال ۲۵

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۱۶ فروردین۱۴۰۱/ نوسان شاخص ارزی در کانال ۲۵

فعالان بازار ارز در سومین روز کاری هفته شاهد نوسان محدود دلار آمریکا در کانال بیست و پنج هزار تومانی هستند. این در حالی است که پیش از این، شاخص ارزی سال گذشته را در کانال بیست و چهار هزار تومانی به پایان رسانده بود.
به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه 16 فروردین ماه 1401) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 25067 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 25319 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز کاری قبل، 12 تومان افزایش نرخ دارد.
همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28246 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 22 تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ 28530 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.
نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه شنبه، ۱۶ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی یورو کاهش یافت. در این روز نرخ رسمی ۲۵ ارز افزایش و ۱۴ ارز کاهش یافت و نرخ رسمی ۷ ارز نیز ثابت ماند. هر دلار آمریکا ۴۲‌ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۸۴ ریال و یورو ۴۶ هزار و ۱۷۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوییس ۴۵ هزار و ۳۷۲ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۴۶۴ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۸۲۰ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۰۸ ریال، روپیه هند ۵۵۷  ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال قیمت‌گذاری شد.
همچنین در این روز دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۱۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۲ هزار ۸۲۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۴ هزار ۲۸۵ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۶۲ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۲۳ ریال تعیین قیمت شد. هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۶۲۱ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۴۱ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲‌ هزار و ۸۸۱ ریال، لیر ترکیه ۲ هزار و ۸۵۷ ریال، روبل روسیه ۴۹۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹  ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال قیمت‌گذاری شد.
قیمت دلار استرالیا هم امروز ۳۱ هزار و ۶۹۷ ریال، سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار و ۹۸۹ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۱ هزار و ۴۲۸ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال یک هزار و ۴۱۳ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌ هزار و ۷۱۷  ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۴ ریال تعیین شد.
امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۶۰۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۵۱۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۶۹ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۴ هزار و ۵۶۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان هشت هزار و ۹۸۶ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۹۲ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌ هزار و ۹۳۱ ریال، افغانی افغانستان ۴۷۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۲ هزار و ۸۸۹ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۱ هزار و ۷۹۶ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۲۳۵ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

    نظرات بسته شده اند