دیدنی ترین مکان های گردشگری در کیش

دیدنی ترین مکان های گردشگری در کیش

دیدنی ترین مکان های گردشگری در کیش

همانطور که میدانید، جزیره کیش یکی از مهمترین و دیدنی ترین جزیره های ایران می باشد و سالانه 2 ملیون گردشگر از سراسر دنیا به سمت خود، جذب میکند. شما می توانید برای بازدید از مناطق گردشگری، از اجاره خودرو در کیش استفاده کرده و لذت رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری را با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط، تجربه کنید. قبل از سفر به این جزیره، با دیدنی ترین مکان های کیش آشنا شوید.
اجاره خودرو در جزیره کیش
قبل از بررسی مکان های گردشگری جزیره کیش، اجاره ماشین در کیش مورد بحث قرار میگیرد؛ چرا که رنت ماشین در کیش، یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان شما می باشد. شما می توانید به سایت های کرایه ماشین مانند سعادت رنت مراجعه کرده و خودروی رویای خود را برای سفر به کیش، اجاره کنید.

دیدنی ترین مکان های گردشگری در کیش
کیش، یکی از زیباترین جزایر جنوبی ایران است. این جزیره، مکان های گردشگری فوق العاده ای را در دل خود، جای داده است. قبل از سفر به کیش، با معروف ترین و دیدنی ترین مکان های گردشگری آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین خاطره را برای خود و عزیزان خود، رقم بزنید.
شهر باستانی حریره در کیش
شهر باستانی حریره، که مربوط به جزیره کیش قدیم است، قدمتی بیش 800 سال دارد. شهر باستانی حریره، شهری باشکوه و سرسبز بوده است به همین منظور، نام این شهر را حریره گذاشته اند.
وجود ساحل صخره ای مرتفع و همچنین 3 خلیج و دماغه در این منطقه، باعث شده تا حریره به شهر بندری تبدیل شود.  تمام این ویژگی ها، بخش شمالی جزیره کیش را به بهترین نقطه برای ساخت شهر حریره تبدیل می کند.
باغ پرندگان در کیش
باغ پرندگان کیش مجموعه ‌ای است که در آن از پرندگان خاص نگهداری می کنند. تنوع گونه‌هایی که در این باغ نگهداری می‌شوند زیاد است و در کل از 57 نوع بیشتر است. پرندگانی مانند:

فلامینگو
قرقاول چینی
پنگوئن پا سیاه
کاکاتوآلبا

و دیگر پرندگان زیبای سرتاسر دنیا در این باغ، نگهداری می شوند.
پارک دلفین در جزیره کیش
مجموعه تفریحی پارک دلفین، یکی از معروف ترین مکان های گردشگری و تفریحی جزیره کیش می باشد.
این مجموعه، مساحتی حدود 100 هکتار دارد و در جنوب شرقی کیش، واقع شده است.
بخش های مختلف این مجموعه عبارتند از: باغ پرندگان ، تونل خزندگان ، آکواریوم آب شور ، کلاسیک شو ، رقص و شنای دلفین ها. شما می توانید به راحتی با خودرو کرایه شده خود، به این پارک رفته و از این مجموعه زیبا، دیدن نمایید. ساعت کاری مجموعه از 16:30 الی 20:30 می باشد که بازدیدکنندگان می توانند در این بازه زمانی برای تماشای رقص دلفین ها راهی این مکان شاد و پرنشاط شوند.

ساحل مرجان در کیش
این ساحل یکی از زیباترین و دیدنی ترین سواحل جزیره کیش محسوب میشود که در قسمت شرقی این جزیره واقع شده است. در این مکان، امکانات زیادی از قبیل هتل و تفریحات دریایی وجود دارد. در این ساحل، انواع ماهی های دریایی وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت به تفریحات آبی خود بپردازید. فضای سبز این ساحل، بهترین مکان برای استراحت شما ولذت بردن از فضای زیبای این مجموعه، می باشد.
پایاب در جزیره کیش
پایاب در کیش، یکی از قدیمی ترین قنات در این جزیره می باشد. قدمت این قنات فوق العاده، به 2000 سال می رسد. شیب تند این کانال آبی بصورتی بوده است که آب را به راحتی منتقل می کرده و به دلیل فراوانی آن، درختان سرسبزی در اطراف این قنات، رشد کرده اند. اوایل فصل بهار بهترین انتخاب برای گشت و گذار در این قنات است چرا که در این زمان هم دمای هوا مناسب بوده و هم بارش به ندرت اتفاق می افتد.  امروزه این قنات، کاملا باسازی شده و میزبان بسیار مناسبی برای گردشگران و توریست ها می باشد.
 
برای سفر به جزیره کیش می توانید به راحتی خودرو مدنظرتان را رزرو کرده و از تمامی مناطق دیدنی گفته شده، بازدید نمایید.
 
انتهای رپرتاژ آگهی/ 
 

    نظرات بسته شده اند