ابلاغیه فوری مدیرعامل گروه سایپا در پی پیام نوروزی رهبر انقلاب

ابلاغیه فوری مدیرعامل گروه سایپا در پی پیام نوروزی رهبر انقلاب

ابلاغیه فوری مدیرعامل گروه سایپا در پی پیام نوروزی رهبر انقلاب

به گزارش تابناک به نقل از سایپانیوز، در این ابلاغیه آمده است، تمام مواد و قطعاتی که امکان تولید آن در کشور وجود دارد و ظرفیت خطوط تولید را تامین می‌کند، واردات آن در گروه خودروسازی سایپا ممنوع است.
محمدعلی تیموری، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا در این ابلاغیه تاکید کرده است: امیدواریم شرط لازم و کافی تولید اقتصادی که همان کیفیت است در تمام زنجیره تامین رعایت شود.
او با تاکید بر استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان افزوده است: تمام واحدها و شرکت‌های زیر مجموعه باید ضمن ارتباط موثر با دانشگاه‌ها، بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیانی که توان طراحی و تولید قطعات با کیفیت در داخل کشور دارند را در اولویت کار خود قرار دهند.
تیموری تصریح کرده است: منویات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» سرلوحه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت تا با رونق تولید و بالا رفتن بهره‌وری، اشتغال نیز افزایش یابد.
او در ادامه بر ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی تاکید و افزوده است: در سال ۱۴۰۱ ضمن افزایش تیراژ و تولید اقتصادی می‌کوشیم با افزایش کیفیت محصولات و خدمات، سطح رضایت هموطنان از محصولات گروه خودروسازی سایپا را افزایش دهیم.

    نظرات بسته شده اند