فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین هم با اشاره به تفاوتهای نئوبانک فردا با سایر نئوبانکهای کشور گفت: نمیخواهیم فقط یک اینترنت یا موبایل بانک باشیم و میخواهیم سرویسهای ترکیبی به کاربران ارائه دهیم. هدف ما خدمات سفارشی و شخصیسازی شده برای کاربران صنایع مختلف است و همین موضوع که یک شرکت از صنعت ارتباطات به سمت ایجاد نئوبانک آمده است، خود مزیت رقابتی «فردا» را نشان میدهد.
مزیتهای رقابتی و سرویسهای ویژه نئوبانک فردا به زودی و به مرور در اختیار کاربران قرار میگیرد.
اینالویی افزود: در کشور ما قواعد و قوانین نئوبانک ها کاملاً مشخص نشده است و بر همین اساس ما نیز در این مشارکت با در اختیار داشتن سهام مدیریتی این نئوبانک تمامی مسوولیت آن را پذیرفتهایم.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده به زودی شاهد خواهیم بود که نئوبانک فردا با شخصی سازی سرویسها برای مشترکان حوزه ارتباطات پیشنهاداتی را از جنس مدیریت مالی ارایه خواهد داد و عملا هوشمندی که باید در یک نئوبانک شاهد آن باشیم را در آیندهای نه چندان دور لمس خواهیم کرد.